پايگاه‌هاي استاني به فکر ارتقا باشند

به گزارش ميراث آريا(chtn )مدير امور پايگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي ضمن بيان اين مطلب افزود: ديدگاه رياست سازمان ميراث فرهنگي بر اين است که تمام امور اجرائي پايگاه‌هاي استاني به استان‌ها واگذار شود و تا حد امکان نظارت عمليات توسط ستاد صورت گيرد.

پرويز سعادتي در ادامه خاطرنشان کرد:‌ حدود شش ماه پيش بر اساس نظام‌نامه‌ مصوب سازمان ميراث فرهنگي، تمامي پايگاه‌ها به دو بخش جهاني و استاني تقسيم شدند.

وي با اشاره به واگذاري آزمايشي پايگاه‌هاي استاني به سازمان ميراث فرهنگي مستقر در استان‌ها بيان داشت: درصورتي که استان‌ها پايگاه‌هاي استاني را ارتقاء داده و به سمت جهاني شدن پيش ببرند مسئوليت پايگاه‌هاي جهاني را نيز به استان‌ها خواهيم داد.

سعادتي با بيان اينکه مديران استانها و پايگاه‌هاي استاني موظف به عمل بر اساس نظامنامه و شرح خدمات هستند افزود: در سال آينده با همکاري معاونت حفظ و احيا و ثبت آثار سازمان ميراث فرهنگي توزيع اعتبار پايگاه ها براساس برنامه خواهد بود.

اين مقام مسئول خواستار تعامل مديران پايگاه جهاني با مديران سازمان ميراث فرهنگي استانها بر اساس نظام‌نامه شد و تصريح کرد: چنانچه مدير پايگاه استاني نيز با مدير استاني خود تعامل نداشته باشد پيشرفتي حاصل نخواهد شد.

به گفته اين مقام مسئول در امور پايگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي ؛بر اساس نظام‌نامه تمامي اختيارات پايگاه‌هاي جهاني بر عهده مدير پايگاه است.

سعادتي در پايان تاکيد کرد:درصورتي که استان ها بتوانند پايگاه استاني خود را ارتقاء دهند در سال‌هاي بعد نيز امور پايگاه‌هاي استاني را به استان‌ها واگذار خواهيم کرد./119

انتهای پیام/

کد خبر 1388121214